אמנון אברמוביץ ב'קול חי': "הגיע העת שלפיד יחבור לחרדים" • האזינו

    אסתי פלד No Comments on אמנון אברמוביץ ב'קול חי': "הגיע העת שלפיד יחבור לחרדים" • האזינו
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' בהגשתו של אבי מימרן, אמר אמנון אברמוביץ, פרשן חדשות 2, כי המפלגות החרדיות צריכות לחבור לגוש המרכז והשמאל מול נתניהו.

    אברמוביץ אף העלה אופציה שלפיד יפרק את הברית עם בנט ויחבור לחרדים, "הגיע העת שלפיד יושיט יד לציבור החרדי ושהציבור החרדי יושיט יד לעברו", אמר אברמוביץ.

    הערב ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי', שוחח מגיש המהדורה אבי מימרן עם פרשן ערוץ 2 – אמנון אברמוביץ שבחר לשלוף כותרות, שחלקם אף נשמעו כלא מציאותיות.

    בין דבריו אמר אברמוביץ כי "המפלגות החרדיות צריכות לחבור לגוש השני ולא לגוש הימני. וזאת מחמת שבניגוד לאגדה המרושעת – כאילו החרדים הם משאבת הכספים ואוכלי החינם, לא כך היא האמת, ומי שבזבז את משאבי המדינה הוא מפעל ההתנחלויות ולא החרדים", אברמוביץ הוסיף כי "אם החרדים ישכילו ללכת לשיתוף פעולה עם המרכז והשמאל המתון ולא עם נתניהו  – בודאי שיכול להיות כאן שינוי".

    על  'ברית האחים' בין לפיד לבנט אמר אברמוביץ כי "אין שם לא ברית ולא אחים. אני סבור שאם לפיד מעוניין הוא יצליח לגשר על הפער בינו לבין המפלגות החרדיות ויעביר את ה'ברית' מהמתנחלים לחרדים. הגיע העת שהוא יושיט יד לציבור החרדי ושהציבור החרדי יושיט יד לעברו וביחד יחפשו נוסחאות לגישור".

    על תמיהת מימרן מדבריו של אברמוביץ על שיתוף הפעולה בין לפיד לחרדים, השיב אברמוביץ, "אם הייתי שואל אותך לפני חודשים אם אתה מאמין שלפיד יגדל זקן, היית מאמין?, ברור שלא. אז תאמין שגם איחוד בין לפיד לחרדים זה דבר שהוא אפשרי".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות